По някакъв начин успях да изясня повечето от пиновете:
Това, което все още не мога да изясня са двата пина за цифровата комуникация (CDC data in и CDC data out)
Единият е със синия проводник (пин 4 от xcarlink - а)
той, през 1K резистор, отива на пин 1 на MB95F136KS и според чаршафа на чипа е I/O с общо предназначение (General-purpose I/O port).
Другият не остава друго освен да е със зеления проводник, който отива на някой от следните възможни пинове:
- пин 6, който през 1К резистор, отива на пин 16 на същия чип (General-purpose I/O port
Shared with external interrupt input (INT01), A/D converter analog
input (AN01) and 8/16-bit PPG ch.0 output (PPG01).
- пин 8, който през 1К резистор, отива на пин 15 на същия чип (General-purpose I/O port
Shared with external interrupt input (INT00), A/D converter analog
input (AN00) and 8/16-bit PPG ch.0 output (PPG00).
- пин 10, който през 1К резистор, отива на пин 19 на същия чип (General-purpose I/O port
Shared with external interrupt input (INT04), A/D converter analog
input (AN04) and LIN-UART data input (SIN).
Всичките изброени 4 пина се вдигат в 1 при подаване на захранване и не се наблюдават импулси.
Накратко - въпросът е, къде е свързан зеленият проводник.
На този етап мисля, че е вероятно да е към пин 10 (LIN-UART data input) и откъм радиото би трябвало да е на CDC data in
Моля за вашите предположения.
Остава и вариантът да пробвам, като го свържа към гайдата на колата. Имам 50% шанс да уцеля